Bortskämd kille ♥

Idag har man inte gjort speciellt mycket. Under tiden Micke sov till 13.30 någonting så hann jag duscha, äta frukoat, plugga lite, ta hand om brorsan å lägga mig bredvid Micke igen :)
Väldigt sega båda två. Han åt gårdagens middag till brunch å därefter tog vi det lugnt framför tv'n tills klockan blev 15 då han fick 45min massage i sängen. Han somna (a) ♥
Sen dess så har han träffat Hampus å spelat/gameat i stort sätt hela tiden. Jag har därmed kunnat tagit det lugnt med läxböckerna å gjort maten (idag igen) :) 
Jag lovade att ta hand om honom efter Polen resan å de kan jag erkänna att de har jag verkligen gjort, skämt bort honom rätt mycket å serverat hobom i stort sätt allting (han har dock inte bett om det utan jag har gjort det självmant) :)
Snart e maten klar- pastagratäng, så bäst att slänga iväg deta inlägg :)
 
Puss å kram! Trevlig lördag allesammans♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0