Första träffen med mickes föräldrar :D


Onsdag 2-3/1-13: Tillbringade förmiddagen med skolböckerna - BORING!!
Micke å hans mamma Malin kom på besök och fikade. Mycket trevligt och våra föräldrar kom väldigt bra överens med varann vilket känns helt underbart :D Åkte sedan med Micke å Malin hem till Gnesta där jag sedan träffade Mickes pappa. Det första han sa va "Nej men hej! Du måste vara Zandra, den omtalade! :)" och gav mig en stor kram. Hmm... undra vad Micke har sagt om mig tanke på att han inte ville möta min blick när jag kollade på honom när Ulrik (hans pappa) sa de han sa (A). Så himla sööööt <3
Malin nämnde för Ulrik att hon hade varit och fikat med Mickes blivande svärföräldrar :$ Kändes väldigt bra att höra henne säga det och att hon har godkänt mig till sin son! Gud vad jag känner mig hemma i denna familj<3 Fick även träffa mickes farmor, Laila. Jätte söt hon oxå :)
Hade det jätte trevligt hela dagen/kvällen, pratade, skrattade och hade det allmänt mysigt. Mickes föräldrar är helt underbara, inte så konstigt att deras son är den han är :D I really love him<3
Micke skjutsade sedan hem mig på kvällen och messade med honom hela kvällen, hela natten. Han va så himla gullig hela tiden, å ville verkligen inte sluta smsa med honom... klockan hann bli halv 8 på morgonen innan vi sa godnatt... Somnade inte förrän 8-8.30 trots allts...

Åkte till Tälje med pappa för att boka tatuering till mig. Fanns en tid redan på tisdag :o de trodde jag aldrig, men vart väldigt glad! :) Pappa skjutsade sedan hem mig till Micke, som självklart låg och sov när jag ringde på hans dörr. Snäll som jag är så lät jag honom fortsätta sova tills Laila skulle komma kl.15. Till dess fick jag sällskap med pluggandet av brorsan i 1 ½ timme.
Laila kom strax efter 15 tiden och vart lite förvånad att det var jag som öppnade dörren och inte Micke, men hon vart glatt överraskad, det märktes på henne. Väckte sötnosen som sedan satte på kaffe och te till oss. Vi satt och fikade, hade det jätte trevligt.
När Laila väl hade tackat för sig la vi oss i sängen och myste. Somnade med tv´n på i varandras armar, och vaknade upp när mamma ringde vid 19.20 tiden och meddelade att hon var på väg. Väldigt synd för ville inte åka från Micke å hans underbara famn… Tur att vi messade hela kvällen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0