Hemma fru åt världens underbaraste ♥

Idag har det inte hänt så jätte mycket. Åkte till skolan som vanligt kl.7. Inga förseningar för en gångs skull. Hade ledbehandling hela förmiddagen och klinik på eftermiddagen. Allting gick väldigt bra och dagen bara flög fram! :) Åkte sedan direkt hem till Micke (hade extra nyckeln) å lagade maten tills han kom hem efter jobbet å träningen precis som förra veckan :) de e nog de senaste veckorna som jag har börjat tyckt att de e kul å laga mat, kan vara för att jag lagar mat åt en jag älskar ♥ Han vart väldigt glad när han kom hem å visade sin kärlek direkt! :) i really love him♥ vi åt framför tv'n innan han blev tvungen att åka iväg på hockey bockey match.. va tyvärr fullt i bilen så jag stannade hemma å pluggade istället + myste med brorsan :) hade varit grymt kul å se honom spela, men de lär nog komma fler matcher så jag får nog en titt jag också :) Jag sitter just nu å kollar på Top Model Sverige medan läxböckerna ligger på bordet orörda haha. Längtar till min babe kommer hem så jag får känna hans närhet å ligga i hans underbara famn ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0