kärlek ♥

I måndagskväll när jag väl kommit hem till Micke vart det inte så mycket gjort. Han satt å spelade medan jag pluggade.
Närmare 21 tiden började de någon film som vi kollade på i sängen medan vi myste. Somnade snabbt med den underbara vid min famn ♥
 
I tisdags väcktes jag av Mickes 5 alarm innan han gick upp å åkte till joobbet. Han kysste mig hejdå å sa "somna om nu babe, så ses vi när jag kommer hem från jobbet/träningen♥".
Somna om direkt med brorsan bredvid mig.
Känns lite som om att jag bor hos honom, å att vi e sambos tanke på att jag jämt e hos honom å känner som vi båda gör. En underbar känsla (a) känner mig verkligen hemma hos honom♥
När jag vaknade och gjort i ordning mig gick jag ner på stan för att träffa mamma. Hittade ett par inomhus fotbollsskor till mig å åt sedan lunch tillsammans innan vi åkte till Willys för att handla till middagen som skulle vara klar tills Micke kom hem :)
Fick skjuts hem sen å började förbereda de jag kunde till maten. Tog hand om brorsan, kolla tv, plugga å städade lite innan de va dags att fixa maten. Min babe kom hem, helt slut, vid 18.20 :) blev att vi åt tillsammans å han satte sog ner vid datan å spelade öote med Hampus, Martin, Wille å så någon mer tror jag medan jag utnyttjade tiden till att plugga :)
Myste lite extra sen framför tv'n när en film börjde. Somnade som vanligt på en gång vid Mickes sida efter att ha legat å kollat en stund på honom när han sover så sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0