Micke gjorde min dag ♥

Gissa vem som ringde mig halv 8 medan jag stod å vänta på bussen till skolan- jo MICKE!!!! :D 
Utan som helst förvarning! Hörde knappt va han sa (han hade ingen röst) men han va verkligen jätte sööööt ♥
Gud va jag har saknat hans röst,  även om han knappt hade någon nu! Å allt de han sa fick mig att längta ännu mer- han längtar hem till mig å min närhet♥
 
Skrev lite på fb tills jag började å han bad mig ringa så fort jag kunde, å självklart så svarade han inte när jag gjorde de xD
Ringde och väckte honom nu, för han skulle vara ute ur hotellet vid 10 tiden, så han fick skynda rejält !
 
Börjar lektionen igen! 
Hörs senare!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0