mysigt sällskap ♥

Igår, fredag, så väcktes jag av att Micke gav mig två hejdå kyssar när han skulle till jobbet vid 5.15- så gulligt!!!♥
Somnade om å väcktes återigen av att mamma ringde vid halv 11- mindre gulligt haha! Låg kvar tills klockan va 11. Hoppa in i duschen å fixade i ordning mig lite lätt. Städade lägenheten och plockade i ordning Mickes kläder. Gick å handlade lite till middagen som skulle vara klar tills han kom hem.
Hann även plugga lite! :) duktig tjej!
Maten stod som serverad när Micke klev innanför dörren med brorsan (katten) som han hade varit å hämtat.
Satte oss framför tv'n å åt + mysa. Känner mig så himla lycklig♥
Blev att vi kollade på film i sängen å hade de väldigt mysigt ♥
 
Just nu ligger jag å kollar på när Micke sover så sött, skulle kunna ligga här hela dagen (a) får se hur mycket det blir gjort idag, klockan e trots alt redan halv 1!
Skönt med en slapp lördag♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0