Pappa 45 år! love you ♥♥

Idag kom man hem från skolan  vid 18.10 tiden... grymt med sovmorgonen iaf hehe.
När man väl kom hem började jag med middagen vilket ledde till att jag hann klart innan pappa hann börja hjälpa till. Jag måste verkligen ha slagit i huvudet riktigt hårt tanke på att jag gjort middagen två dagar i rad nu, eller så vill jag bara visa att jag kan om jag bara vill å orkar ;) denn gång vart det ost -/ skink -& broccolipaj :)
Kanske inte de svåraste maträtterna men ändå :)
Resten av kvällen, förutom att fira pappa lite lätt, så skrev jag lite med Micke och Mika som precis anlänt till Thailand (den lyllosen)!! Alltid lika trevligt♥ 
Kollade även på idrottsgalan. 
 
Nu blir det att försöka sova så att man orkar upp halv 6 imorgon å ytterligare en halv skoldag :)
Godnatt mina änglar !
Å som sagt: Micke, längtar tills du kommer hem imorgon natt♥ love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0