underbara dagar med mitt hjärta♥

Igår blev det en hel del mys med sötnosen ändå, så mysigt.
Kollade på ice age, å the killers (eller va den nu hette), samtidigt som att jag låg i Mickes knä/famn :) la oss i sängen å somnade i hams famn till mma på tv'n haha.
 
Vaknade flera gånger om innan vi gick upp vid 1 tiden. Käka frukost framför tv'n å sedan på how i met your mother, innan de va dags att åka hem till mig å käka. Blev att Micke fastnade framför x-boxet med brorsan tills maten va klar. Efteråt blev det att Micke å Emil spelade fifa13. Riktigt kul å se för de både va verkligen inne i spelet haha.
Maria (en polare till mamma) kom sedan för att få en timmes massage. Därefter vart det hallon & blåbärspaj till fika.
Micke fick sedan även han 1tim massage. Han somnade igen, så himla sööööt ♥ really love him ♥
 
Micke åkte precis hem till brorsan (katten) å för min del blir det sängen för att orka med skolan imorgon. 
Sen jag kom till Micke i onsdags så känns det som om att jag precis kommit till mitt andra hem, mitt första å riktiga hem känns som om att det är hemma hos honom!  Känner mig verkligen hemma där å allting känns så himla underbart♥
Godnatt mina älskade läsare :)
Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag har haft! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0