You make me happy <3


Fredag 4/1-12: RÅN I TELGEHUSET!!!!!!!!!! Vad ska man säga… Så himla typiskt att det händer i Södertälje, inte ett dugg förvånad… Lite läskigt ändå tanke på att det hände precis utanför ett köpcenter vid lunchrusningen…  Mamma sprang tydligen på rånarna uppe på Nygatan när de sökte efter en ny flyktnings bil efter att deras hade skjutits sönder av polisen. Hon mår som tur bra efter händelsen eftersom hon hann springa iväg innan de kom alltför nära. Ena rånaren blev även skjuten i huvudet av polisen – HELT RÄTT INGRIPANDE AV POLISEN!!
Själv tog man tåget in vid 13.05 för att gå förbi tatueraren och meddela exakt hur jag vill ha tatueringen inför tisdagen. Gick förbi Coop först för att prata lite med gamla chefen angående mitt arbetsbetyg, och sedan titta till mamma hur hon mådde efter händelsen. När jag kom till stan låg rånarens automatgevär fortfarande kvar på gatan och blodpölar runt omkring som de inte hade lagt något över. Blev lite illamående tanke på allting…
När jag väl kom till tatueraren så meddelade hon att hon hade en tid kl.16 samma dag :o Tackade och tog emot den tiden, men snacka om att nervositeten och illamående känslan kom direkt… Kände mig verkligen svimfärdig pga. nervositeten… Ringde Micke å bad honom komma å hålla mig sällskap, snäll som han e så kom han till House of Pain vid 16 tiden. Då släppte nervositeten direkt å Cilla kunde utgöra arbetet utan några som helst problem. Å det gjorde inte ens ont!! :D alla jag hade snackat med innan hade skrämt upp mig rejält, så de kändes riktigt skönt efteråt å blev riktigt nöjd :D
Micke skjutsade hem mig till honom så jag kunde göra i ordning mig till kvällen, då jag skulle träffa och käka middag med mina brudar :D Så himla kul, å de kändes som en evighet sen, vi träffades! <3

Drog sedan till Sinners å tog några cider till, innan Micke å Mika kom och gjorde oss sällskap :D Så himla underbart. Micke satte sig i mitt knä å satt där hela kvällen tills vi (jag, Micke och Mika)drog vidare till Standly´s när de andra stack hemåt. De va riktigt kul å få ”festa”/dricka bira med dom, man kunde inte hålla sig för skratt någon gång. De två och sina diskussioner om allt och alla, går inte att stoppa dem eller avbryta dem, speciellt inte när de är fulla, hahahaha. De e helt omöjligt, bortsätt från att kyssa Micke då han tystnar, vilket jag fick lova att göra flera gånger (även om jag inte klagar på de, för de e sååååå mysigt (A)) <3
De bjöd på dricka som sagt hela kvällen, även denna gång, vilket ledde till att jag bjöd dem på kebab vid 2.15 tiden. Jag å Micke tog taxi hem till honom å vi båda va på myshumör när vi väl kom innanför dörren. Blev en hel del mys å älskar verkligen den känslan <3 Älskar Micke <3
Tack för en underbar kväll Malin, Sara, Edith, Emma, Mika och självklart Micke <3
Love you all <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0