you mean everyting for me ♥

Igår kväll va jag nog den lyckligaste! När jag väl kom hem till Micke fick man ett väldigt varmt välkomnande, som jag längtat efter hans kramar å närhet♥
Vi tog det lugnt hela kvällen framför tv'n, la oss i sängen vid 22.30 tiden. Vi somnade till och från flera gånger, å jag älskar att ligga å kolla på honom när han sover, så söööt♥

Vaknade av hans alarm vid 4.50 tiden. Men somnade om nästan direkt när han hade åkt till jobbet. Mitt alarm ringde sedan 6.15. De va bara å fixa i ordning sig å gå till stationen. Skönt med promenad vid 7 tiden, man vaknade till rejält.
När man hade kommit upp till sthlm fick jag reda på att min enda lektion idag va inställd (så jävla typiskt när man åkt så långt) så se va bara å vända om hem till Micke igen...
På ett sätt va de väldigt skönt att de vart så här för jag har hunnit med väldigt mycket trots att klockan bara är 12 + att annars hade jag nog fortfarande legat kvar å slöat i sängen :)

Jag har hunnit med detta :
* dammsugit lägenheten
* bäddat
* torkat rent speglarna
* gjort rent toan + köket
* handlat tills imorgon å lördag (mat)
* fixat presenterna till Micke
* pluggat

Dvs. Jag har varit lite som en hemmafru i Mickes lägenhet, haha. Känner mig faktiskt rätt stolt! :)
Nu blir de å vänta på att babe ska komma hem så man kan umgås med honom tills vi ska på middag hos hans föräldrar :) då kommer jag även å träffa hans storasyster Carro å hennes kille Micke. Lite nervös men det ska nog gå bra :)
Puss å kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0