"Älskar dig massor Zandra! Du betyder allt för mig och det kommer vara du & jag för alltid!! Älskar dig över hela mitt hjärta!!! <3"

Tjoooo bre! Ledsen för dålig uppdatering men har ärligt inte haft någon lust att sitta å blogga + att jag i stort sätt inte har varit hemma pga jobb & att jag har haft så mycket annat att tänkta på.... Mån å tis hände de i stort sätt ingenting. Va hemma hela dagarna å bara chillade. Hade planer på att träna med mamma men så vart de inte. Satt hemma å kolla serier å bara myste med brorsan, tills älsklingen kom hem, då de vart mys med honom istället (självklart!!!!). I mån blev de ändå att åka iväg till ena jobbet pga. personalmöte i 3 tim + att vi bakade våra egna pizzor. Annars va de relativt lugna dagar. Jo i tisdags vart de även att Micke kom hem vid 00.45 någonting för att han hade varit ute med sin chef å tagit några bira direkt efter jobbet å glömde bort tiden. Blev att man smsade med älsklingen under hela kvällen å blev rätt besviken när han sa "kommer snart hem älskling! vill känna din närhet!<3" om och om igen i säkert 4-5 tim... När jag väl tänkte lägga mig så smsa han å fråga om jag kunde hämta honom i Östertälje vid 23.50 å eftersom jag gör allt för honom så va de en självklarhet. Dock gjorde han mig besviken igen... Han måste ha somnat på tåget för han klev varken av i Östertälje eller i Södertälje centrum (åkte även dit för att se om han hoppade av där) + att hans mobil hade dött så man fick ju inte tag på honom heller... Tillslut blev de så att jag åkte hem å somnade. Vaknade av att älsklingen la sig över mig å verkligen kramade om mig samtidigt som han gav mig en puss på kinden, pannan å sen en på munnen när han märkte att jag hade vaknat till, samtidigt som han sa att han va riktigt ledsen att de vart så pass sent å att han inte hade hållit de han lovat. Han kröp ner i sängen å kramade om mig som aldrig förr. Han va så himla underbar å söt, de gick inte att vara sur på honom även om jag hade velat... Älskar honom mer än allt <3
Vaknade som vanligt av att älsklingen skulle till jobbet. Sa hejdå som vanligt innan man kröp ner i sängen igen. Skulle som sagt åkt å tränat även denna morgon (ons) men de vart inget där heller...Gick in i köket å fick syn på en lapp som älsklingen hade skrivit igår innan han hade kommit in å väckt mig. Vart väldigt rörd över att han hade gjort de, för de e alltid jag som lämnar "kärlekslappar" till honom å hade aldrig förväntat mig att han skulle göra de till mig. Men även han kan överraska <3 Han hade skrivit "Älskar dig massor Zandra! Du betyder allt för mig och det kommer vara du & jag för alltid!! Älskar dig över hela mitt hjärta!!! <3" Hans ord gjorde min dag till den bästa även om jag inte gjorde någonting innan de va dags att dra till jobbet å jobba kl.16-22. Kom hem å hade förväntat mig att älsklingen skulle vara hemma från paintbollen, men tydligen inte. Han kom hem vid 23, gjorde i ordning sina paintboll grejer å kröp ner bredvid mig. Vart sent även denna kväll för honom haha. Att han aldrig lär sig, min älskade pöjk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0