"Älskar dig så sjukt mycket hjärtat♥ hoppas du sover o drömmer gott , saknar dig bredvid mig så jävla mycket! vill känna dig bredvid mig.. älskar dig o hoppas du känner de :) kommer aldrig svika dig älskling!!!!♥"

Vaknade vid 4 i morse av att älsklingen skickade ett sms. Blev så glad å rörd av de han skrev att jag inte kunde sluta le (han skrev de som står i rubriken) :') somnade om med ett stort leende! Tänk att man kan sakna å älska någon så mycket som jag älskar honom♥ När alarmet sedan ringde kl.8.20 ville jag verkligen inte upp... inte ett dugg taggad för 12 tim arbete men de va bara å gilla läget :( begav mig till centrum där jag skulle möta upp en jobbarkompis. Begav oss till jobbet (fick skjuts) å därefter va de bara å börja jobba.... Just nu har jag jobbat halva tiden.. känns som en evighet :( vill bara hem till älsklingen å känna hans närhet♥ Men men de får jag inte göra förrän om 6.5tim.. dags å jobba igen. Vi lär höras så småningom! Puss å kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0