Borta bra men hemma bäst!

Igår tog vi alla det väldigt lugnt. Vädret va inte det bästa mitt på dagen och eftermiddagen. Vart inte så jätte mycket solande, utan jag, älsklingen och svärfar bestämde oss för att dra ut och fiska, eller ah grabbarna fiskade och jag chillade på båten. Tyvärr började det att regna, åska och tillslut hagla, så vi bestämde oss då för att vända hemåt till stugan. Hoppade in i en varm dusch, och fick låna varma mjukis kläder från svärmor tanke på att de jag hade med mig va dyngsura... Kollade lite på tv och pratade, innan vi bestämde oss för att packa ihop och åka hemåt. Vi kom hem till lägenheten vid 18.30 tiden någonting efter att ha lämnat strömmingen hos fam. Dahlqvist. Hoppade in i en varm dusch, och tog det lugnt här vid datan, medan älsklingen pratade med Joachim via skype. Drog sedan upp till pizzerian för att käka lite innan de va dags att krypa till kojs och kolla på Wallander filmen. Väldigt mysigt!!! Hade väldigt svårt att sova igår kväll, men de bästa va att man fick känna älsklingens armar kring min midja <3 Love you so much Micke <3
Idag har man inte gjort speciellt mycket. Vaknade som vanligt av Mickes alarm vid halv 5. Sa hejdå till honom innan man somnade om. Vaknade vid 7 tiden av att mamma smsade. Somnade om och vaknade inte förrän halv 1 av att brorsan hoppade upp i sängen och la sig över mitt bröst - så himla mysigt när han gör så <3 Sen dess har jag inte gjort någonting i stort sätt. Varit uppe på Ica Orren och handlat lite och kollat på film, annars ingenting. Nu blir de att börja med maten, innan älsklingen kommer hem & innan mormor och morfar kommer över på middag, och för att se hur vi bor. SKa bli trevligt! BLir nog att lägga sig relativt skapligt ikväll för att komma in i rätt timmar, innan det är dags för mig att börja jobba på onsdag. Ska bli kul trots att de e grymt skönt å bara vara hemma. Ser verkligen fram emot Kreta resan den 5 Juli med älsklingen, Rille och hans tjej Ninni - ska bli helt underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0