jobb, jobb, jobb...

Fredag: tränade med mamma på morgonen. Åkte hem å la mig i sängen igen och väcktes av att älsklingen ringde som han hade lovat. Pratade lite smått å tog sedan 10.54 bussen ner till centrum för att ta tåget till Järna. Träffade Malin å Edith tills jag började jobba kl.16. Jobba fram till 22. Kom hem å la mig i sängen å väntade på att Micke skulle komma hem från Gnesta. Han hade kört paintboll med Richard å Hampus- kul! :) blev att han kröp ner bredvid mig vid 23 tiden någonting. Somnade i hans famn- så mysigt♥
I går blev de att jag väckte älsklingen med ett stort leende på läpparna innan jag åkte till jobbet vid 8.15 tiden trots att jag börja jobba kl.10-22. De e så när man ej går något till järna... Smsade med älsklingen i stort sätt hela dagen. Han begav sig till Norrköping för att hälsa på Carro å Micke, för att fira att han tagit examen :) Tyvärr blev de att han sov över hos dom istället för att komma hem på kvällen "/ känns så ensamt att komma hem till en tom lägenhet även om brorsan springer runt... ringde å sa godnatt till älsklingen å bad han hälsa :) va svårt å somna men lyckades tillslut ♥ älskar dig så himla mycket älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0