Snart är även denna vecka slut!!!!!

Mån - tis : Underbara dagar!!!!!! Besök av mormor å morfar som sagt på måndagen. Och firade Bonnies födelsedag i förskott på tisdags kvällen, vilket ledde till 1 tim sömn för älsklingen haha. Att han aldrig lär sig ;) Huvudsaken att kvällen vart väldigt lyckad för oss alla och att Bonnie kände att vi finns där för henne! <3
Igår blev de att man sov till halv 2 pga. att man hade varit uppe hela natten och sen vaknat av att man blev tvungen att få iväg älsklingen vid halv 5. Gjorde mig i ordning för att bege mig till tåget, och jobbet kl.16. Kändes lite konstigt att börja jobba igen. efter att inte ha gjort det på säkert 1 mån på assistent boendet, men de skulle bli kul. Dock kände jag mig inte så jätte allert för mådde illa och hade ont i magen, men de va bara att bita ihop. Som älsklingen säger : " Man är väl en hardcore!"... När man väl kom till jobbet och satte igång, flöt allting på som vanligt. Dock vart de lite långtråkigt efter ett tag eftersom min brukare bara ville ligga i sängen hela tiden och inte göra någonting.... Men men tillslut skulle jag få sluta jag också... Kom hem vid 22 (då jag egentligen skulle ha slutat, men fick gå halv pga att de inte fanns något att göra). Som jag hade kunnat gissa så låg älsklingen och sov, lika söt som vanligt. Jag gjorde i ordning hans matlådor, diskade undan kastrullerna och plockade undan i köket, borstade tänderna och kröp ner vid hans sida. Gav honom en lätt puss på pannan för att inte väcka honom å la mig på hans axel. Jag la märke till att han måste ha känt av min närhet trots att han sov, pga va att efter en stund så tog han tag i min hand å förde den mot hans hjärta och lät bådas händer ligga kvar där. Jag kände att hans hjärta började slå lite snabbare - går inte å beskriva hur lycklig jag är!!!!!!!!!! Älskar honom från himmel å jord å mycket mycket mer <3
Idag gick man upp som vanligt för att säga hejdå till Micke när han åkte, gick på toa å kröp ner i sängen igen. Vaknade inte förrän alarmet ringde vid 11.45. Hoppade snabbt in i en dusch å tvättade håret innan jag skulle ta bussen ner på stan för att hälsa på mamma å köpa en grej. Sitter nu hemma igen och väntar på att bli hämtad av en från jobbet, för att vi båda sedan ska bege oss till jobbet och jobba till kl.22. Hoppas att denna dag går lika snabbt som igår + att jag hoppas att älsklingen är vaken när jag kommer hem ikväll<3 Måste kila nu, men ni får ha en fortsatt trevlig torsdag!!! Får inte glömma - GRATTIS BONNIE PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0