Underbar eftermiddag slutar med tragiska nyheter...

Går dagen bestod mest av chill med min älskade vän Mickis :) Började dagen med 1 tim gym med mamma, gick hem å tog de lugnt och satte på tvätten, innan jag begav mig ner till Södertälje centrum igen för att möta upp Mickis. Eftersom bussarna inte går så va de bara att promenera hem igen. Hade jätte trevligt hela dagen, med mycket skratt och tjejsnack. Känns verkligen helt underbart att man har en vän som henne, en vän som man alltid kan prata med oavsett vad de gäller å oavsett när på dygnet. En sann vann som alltid finns till hands<3 Va grymt skönt å kul att få släppa ut alla sina tankar å funderingar som man har gått å tänkt på ett tag, men som man ändå har varit rädd/osäker på att berätta. En stor sten har nu lättat från hjärtat :) Tiden gick så pass fort att jag helt å hållet glömde bort tvätten. Kom på de när jag hade 20 min kvar i tvättstugan å tvätten låg fortfarande flöt kvar i tvättmaskinen. Så fick bli en snabb torktumling vilket inte hjälpte så värst mycket för fick hänga upp alla kläder i hela lägenheten ändå haha. Jag gjorde en Micke helt enkelt ;) xD Hon hann även träffa älsklingen innan jag skjutsade ner henne på stan igen strax efter 18 tiden. Love this girl <3
När jag hade kommit hem från stan så skulle tydligen Micke ner till stan för att kolla på AIK-BP med Mika på Stanleys. Att han inte hade kommit på de lite tidigare för nu fick han lov å gå ner till stan ;) Blev att man sa hejdå till honom å satte sig framför datorn som är inkopplat till tv´n. Kollade lite serier och läste lite på nätet. Fick även ett riktigt tråkigt samtal av mamma som grät i tele. Min första tanke va att något hade hänt med någon familjemedlem... Å de hade lite med de att göra.. En kompis till familjen hade tydligen omkommit i en MC olycka i söndags :'( asså att man ska ha den här jävla oturen... 2 st som man känner har nu omkommit inom 3 dagar... Klarar fan inte av mer tragiska nyheter :'( Blev att man pratade med mamma i 15min ca innan jag meddelade älsklingen de, å han bad mig komma ner till stan å hålla dom sällskap så jag slapp sitta själv hemma i lägenheten.... Gick ner till dom å satt å pratade med dom tills klockan hann bli efter 12 (vilket inte riktigt va tänkt eftersom älsklingen skulle upp å jobba, lika så Mika)... Kom hem, myste lite med älsklingen innan vi båda somnade i varandras famn <3 Love this man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0