Willes student 5/6-13

Då va de dags för Mickes kusin, William, att ta studenten. Hela förmiddagen tillbringade jag med min kära mor nere på stan (tälje), för att jag skulle gå på en makeup rådgivning som jag fick när jag fyllde 18 år, hehe. Vart väldigt bra!!!! Snygg som fan vart jag ;) Men självklart såg inte Micke någon skillnad när han kom hem sen, haha - typiskt killar!!!!!! ;) Gjorde i ordning mig, eller ah, mamma fixade mitt hår i hallen medan Micke höll pappa sällskap i köket. Tillslut vart de att Micke fick snabba sig in i duschen (20min på sig innan vi skulle sitta i bilen på väg till Gnesta). Mamma e självklart en sådan mor att hon vill ha kort innan man ska iväg , så hon tog 3 snabba kort. Tur att man fastnade ;) När man väl kom till Gnesta och hade grattat Wille till studenten och hälsat på alla som va där satt man mest å småpratade resten av kvällen och hade de allmänt mysigt :) Trots att jag endast hade träffat älsklingens familj + farmor Laila och Wille så kändes de som om att man kände den alla efter denna kväll - helt underbart :) Blev att jag, Micke, Wille och Joachim (Willes storebror) satt ute på deras altan tills klockan blev 04.15 någonting. Hade verkligen hur trevligt som helst :) Snackade verkligen om allting!!! Kändes extra bra när Joachim kom fram till mig och sa högt till Micke "Micke, ta väl hand om denna tjej! Hon är en dröm tjej och den nu alltid har väntat på! Jag älskar henne redan!!!!!!! Välkommen till släkten Zandra!" :'))) Kan man känna sig mer välkommen i släkten? Nä tror inte de! Kändes helt otroligt underbart <3 Blev att jag å Micke vinglade hemåt till hans föräldrars lägenhet (de hade åkt till landet), där vi skulle sova. Blev en hel del kärleksförklaringar från oss båda till varann på vägen hem, och extra mys när vi kom till lägenheten (A) Går inte å beskriva min kärlek för honom! Älskar honom med hela mitt hjärta å mycket mycket mer <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Tack för en helt otroligt underbar och mysig kväll!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0