Bjöd "svärfar" på middag å hade en allmänt mysig torsdag :)

Igår hände de heller inte så jätte mycket egentligen, minns knappt va vi gjorde haha... Jo juste efter skolan + kliniken skyndade jag mig hem för att börja med maten tills Micke å "svärfar" Ulrik kom hem. Ulrik e nämligen ensam denna vecka eftersom Malin är i Portugal på träningsresa, så vi täkktr bjuda honom på middag å hålla honom sällskap mga timmar :) hann dock knappt börja innan de kom hem så de sprang runt å fixade lite (kolla lister till golvet å lite sånt) medan jag stod i köket. Micke hade beställt min speciella köttgryta (hans nya favoriträtt) med ris till middag å så blev de :) vi satt å prata, skratta å hade de allmänt mysigt :) mycket trevligt! Ulrik fick även med sig en matlåda hem sen när han åkte - jag fick väldigt mycket beröm för god mat :D känner mig stolt (a) Blev att jag kröp ner i soffan medan Micke gibbade lite innan han kröp ner i mitt knä å kolla fotboll. Han somnade så sött i mitt knä - älskar när han gör de å när han säger "älskar å ligga i ditt knä! Ligger bara å njuter av att ha dig nära mig hjärtat!♥" (a) går inte å beskriva känslorna för honom- he's my dream guy♥♥♥♥ Blev att vi kröp ner i sängen vid 22 tiden någonting, myste ännu mer å somnade inte förrän 23 tiden i varandras famn ♥
Idag blev de som vanligt att Micke tog 4.39 bussen å jag 6.44 bussen till vårat jobb/skola. Vi skulle börja med ett nytt ämne idag som heter Farmakologi (handlar om läkemedel å sånt). Det känns skönt å veta att de e en väldigt kort kurs å verkar inte så jätte svår/komplicerad. Tenta den 25/3, typ om 1.5v, så pass kort kurs är det. Väldigt skönt! Drog sedan till gymmet i 2tim. Gick väldigt bra å träna idag, trots att träningsvärken i benen å rumpan är extrema haha. Åkte hem, hämtade bilen, åkte till Willys för att handla lite till maten, å just för tillfället sitter jag å skriver rent dagens föreläsning. Älsklingen kommer hem 18.50 å då ska maten vara klar! Sen blir de nog mest att ta de lugnt å mysa♥ Trevlig fortsatt torsdag ifall jag ej slänger in ett inlägg senare! Puss å kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0