Dags för fredags mys!

Min fredag har sätt ut så här: Tenta skrivning kl.8.30-11.30. Gick bättre än förväntat, men man får firtfarande inte hoppas alltför mycket för då blir man väl bara besviken när man får tillbaka resultatet... drog sedan till Tälje för att hälsa på mamma innan jag gick till stationen för att möta upp min babe som kom med tåget :) åkte hem å satte oss på pizzerian å käka lunch. Från kl.15-18 så har Micke spelat å jag slappat i soffan. Vid 18 tiden så la han sig i mitt knä å somnade på mindre än 10 min. Han ligger fortfarande så sött sovande i mitt knä♥ Sötaste ever♥ Inte riktigt en fredag jag hade hoppats på men de e bara å låta honom sova (bakis från igår) å förhoppningsvis mysa lite senare om han vaknar till :) Trevlig fredag allihopa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0