Fredagsmys med den bästa♥

Gårdagen va väldigt lugn. Efter skolan skulle jag egentligen ha gymmat men det blev istället att jag åkte hem å tog det lugnt med pluggböckerna. Micke kom hem vid 15 tiden å mådde dåligt, med världens huvudvärk å halsont- stackarn :( Blev att vi myste lite i soffan framför tv'n innan han satte sig å spelade å jag fortsatte med pluggandet. Det är säkert många av er läsare som tkr att vi verkar ha ett jätte tråkigt föthållande där Micke till största delen sitter å gibbar å jag pluggar, att vi aldrig gör ngt tillsammans. Jag måste medge att de har blivit mycket sån tid sen vi blev tillsammans och att de inte alltid är så kul, men samtidigt måste jag försvara oss båda att vi måste ha våran ensamtid också för att vi inte ska tröttna på varann tanke på att jag i stort sätt bor hos honom till 99% å jämt ser varann. Han måste ju få prata med sina polare precis som innan jag kom in i bilden för jag vill inte att han ska sluta leva sitt vanliga liv pga att vi e tillsammans! Jag har ju även en utbildning jag måste sköta å som han inte vill komma ivägen för, så därför är det bra att vi har dessa stunder som vi har även om de har blivit väldigt ofta den senaste tiden... Men men iaf! Vi drog upp till pizzerian å tog med oss maten hem å åt framför gladiatorerna. Blev även att vi låg i varandras famn å myste tills klockan blev 22 då hans polare ville lira lite till. Vi gick till sängs vid 23 tiden någonting. Tyckte så synd om min babe, han mådde så himla dåligt å hade världens sprängnings huvudvärk :( han är aldrig sjuk å visar aldrig att han har ont men nu gick de inte att hålla smärtan inom sig :( När han väl somnade blev de att jag messade lite med Mika dom fråga hur de va med Micke å lite annat, innan de va dags för mig att försöka somna oxå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0