Glad Påsk! :)

Det gick väldigt bra å jobba hela dagen igår. Kom in i arbetet direkt å allting flöt på bra samtidigt som man träffa massa trevliga kunder :) Därefter blev de att plocka ihop de sista för att sedan få skjuts hem av pappa. Käkade resterna från igår å fixade i ordning mig tills jag skulle gå ner på stan å möta upp Micke å Mika för att ta nga bira å cider :) hade jätte trevligt hela kvällen å den avslutades med väldigt mycket mys med älsklingen♥
Vaknade vid 12, liggandes på Mickes bröst å hans armar runt mig- så himla mysigt! Låg å myste lite innan vi gick upp å jag hoppade in i duschen. Micke betalade en räkning å underhöll sig vid datan. Fixade brunch å har inte kommit så mycket längre. Blir å packa snart å därefter dra ner till Söderköping området för att fira påsk med älsklingens familj + mormor å hennes nya i deras sommarstuga :) ska stanna där tills på söndag :) kommer bli jättemysig♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0