home sweet home

Äntligen på väg hem till mina älskade pojkvän som har maten klar när jag kommer, eller rättare sagt han har sparat mat till mig eftersom han lär ha ätit :) Vill bara komma hem å slänga mig i hans varma famn, så underbart♥ det bästa som finns♥ Klinikpasset gick väldigt bra, dock inte så jätte intressanta patienter men klockan rann iväg! Sluta t.o.m tidigare så jag hann med 19.10 tåget, riktigt skönt :) Sitter å halvsover här på tåget, tur att ma ska ska till slutstationen ifall man somnar haha. Gud vilket ointressant inlägg, men men skit samma! Trevlig tisdags kväll på er! :) Puss å kram♥
Älskar att ligga som på bilden å känna Mickes närhet å armar kring mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0