ingen vidare start på denna fredag...

Godmorgon! Hoppas ni har haft en bättre start på denna fredag än va jag har haft! Började med att Micke va ganska dryg i morse (väldigt trött) men skickade ett gulligt förlåt sms sen när han satt på tåget till jobbet så de lösre sig :) sen när jag skulle gå upp å dra ut byrålådan låstnade hela botten på lådan å framsidan av lådan (där handtaget sitter) låtsnade :o snacka om att jag fick panik, va redan försenad tanke på va klockan va! Fick slänga ut alla kläder på sängen å försöka ta ut lådan å fixa ihop den igen- lyckades tillslut - hade då missat bussen! Stressade med att fixa mig, ge brorsan mat, fixa kesellan till lunchen, borsta tänder å sen springa till nästa buss som gick 15min senare! Hann precis med den- vilken tur för då skulle jag hinna i tid till skolan trots allt. Men där hade jag fel, för när jag kom ner till centrum såg jag att tåget som skulle ha gått 7.13 va inställt å det som skulle gå 7.28 va försenat till 7.35 -.-' verkar inte komma till skolan i tid trots allt.. är i Huddinge nu å då har jag 20min på mig att ta mig till skolan - yippie!!!! Fortsatt trevlig fredag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0