it's hurt to be without you

Denna fredag slutade riktigt bra, eller ah eftermiddagen/kvällen. När jag hade slutat skolan å tagit mig till t-centralen där jag skulle möta upp Micke, ringde mobilen - inget nr jag hade inlagt. Det visades vara Malin ("svärmor") som undrade om jag kommit till centralen. Mötte upp henne å blev bjuden på en cheeseburgare medan vi väntade. Satt å hade de allmänt trevligt när älsklingen kom gående. Blev att vi gick runt lite i affärer, Malin köpte en present till mamma å pappa tills imorgon (90-års fest), vi drog sedan vidare till Friday (...någonting) där vi satte oss ner å tog oss ngt att dricka (blev bjuden som vanligt- inte okej men de existerade) medan vi väbtade på Ulrik, Carro (syrran) å Micke (carros kille). Hade de riktigt trevligt å mysigt hela tiden. Pratade om allt möjligt, drack lite till å slarattade en hel del. Känner mig verkligen som en i familjen å att jag blir älskad för den jag är från dem alla! Känns underbart♥ När klockan närmade sig 17.45 tiden skulle de dra vidare för att kolla på Magnus Uggla som Micke hade fått i julklapp å jag drog mig hemåt till tälje för att kolla basket med mamma å pappa. Både Malin å Ulrik hade gjort allt för att hitta en biljett till mig oxå eftersom jag är en i familjen nu, men de va slutsålt :( väldigt gulligt av dem att försöka å tänka på mig, synd att de inte fanns några biljetter kvar- hade varit super kul/mysigt♥ Matchen slutade med förlust så de va bara att åka förbi lägenheten å ge brorsan mat å mysa lite med honom innan de va så att man blev tvungen att följa med päronen hem till järna för att hjälpa till inför morgondagen... känns riktigt surt tanke på att jag hellre hade stannat kvar i lägenheten å väntat på älsklingen än att åka hem till järna + att Mika smsade å frågade om vi skulle ta ngt att dricka på krogen medan vi väntade på Micke å mina "svärföräldrar" som skulle komm efter Uggla. Självkart så sket de sig oxå tanke på att jag va i Järna å blev tvungen att hjälpa till.... riktigt surt... Ligger nu i sängen i min ensamhet å kramar om ett gossedjur... önska de va Micke som låg bredvid istället, vill inget hellre än att lkänna hans närhet å värme, hand kropp mot min å känna att min kärlek blir besvarad ♥ saknar honom verkligen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0