liten sammanfattning sen söndags!

Blev en lugn avslutning på helgen. Jag satt å plugga lite medan Micke gibbade. Gjorde för en gångs skull middagen tillsammans, vilket va väldigt trevligt! Satte oss vid tv'n, myste lite å kollade en stund på johan falk innan vi la oss i sängen å kollade på fortsättningen av Falk. Micke somnade i stort sätt direkt å jag somnade väl efter ca 15min efter honom, mot hans arm♥
Hade endast tenta i måndags- farmakologi. Va lite nervös innan eftersom jag inte hinnit plugga tillräckligt mkt, men när de va dags å såg frågorna så flöt allting bara på. Vi hade tentatid kl 8.30-11.30 men jag som va den sista kvar i klassrummet gick vid 10.10 någonting. De va en ganska lätt tenta (eller så kom de jag hade pluggat på, på tentan) tanke på att de va många som va klara inom 30min :o väldigt skönt att man kan få några såna tentor oxå haha. Tog sällis med Kajsa till Karlberg där vi sa hejdå. Åkte till till tälje å gick runt där en stund innan jag åkte hem för att tvätta innan jag återigen skulle ner på stan för att bjida min älskade mamma på en födelsedagslunch- grattis älskade mamma på 45-års dagen♥ de va mycket trevligt! Skyndade mig hem för att slänga tvätten i torktumlaren innan jag skulle hämta Alex å skjutsa hem henne (hon hade storhandlat). Sen va de bara å börja med våfflorna tills älsklingen kom hem efrer träning♥ vi åt å hade de mysigt resten av kvällen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0