Mys tisdag med världens bästa <3

Godmorgon, eller rättare sagt god eftermiddag! I morse va jag en betydligt bättre väckarklocka til Micke än va jag va igår (hehe). Han gick upp å kunde fixa i ordning sig i lugn och ro för en gångs skull - såg dock ut som en zombie när han gick ut ur dörren ändå haha. Så söööt <3 Själv kröp man ner i sängen igen, men kunde inte somna på en gång som jag brukar utan låg å tänkte på gårdagen, hur mysigt å underbart hela kvällen va från att jag kommit hem från kliniken tills vi somnade i varandras famn. Micke gjorde mig nämnligen sällskap i soffan medan jag åt å kollade på Kändis hoppet. Blev att vi sedan gjorde i ordning oss, borstade tänderna (höll om varann samtidigt), gav brorsan mat, fixade hans matlådor tills idag då, kröp ner i sängen, gav honom 30min massage å myste en hel del mys!! Somnade först till med att ligga tätt tätt intill Mickes rygg med armen om honom och han höll om min hand å hade fört den så den låg mot hans hjärta, men vaknade av att Micke reste lite på sig för att se något på tv´n (dokumentär om Metallica). Blev att han la sig på rygg då, och la ena armen runt mig så att jag låg på hans bröst med armen runt honom. Han höll på med mitt hår (jätte skönt) å berörde min kind väldigt lätt - så himla mysigt :') Ledde till massa mys <3 Kan nästan lova att jag somnade före älsklingen igår, för en gångs skull :) Somnade (antar att de va då iaf, för jag har inget minne av vad som hände sen) med att hålla honom i ena handen (den som va närmast mig) å samtidigt som han hade lagt min andra hand över hans hjärta som han höll hårt om :') Kunde inte bli mysigare :* <3 Har verkligen saknat den här närheten som jag fick igår (även om jag jämt känner älsklingens närhet så va det alldeles extra igår). Det är obeskrivligt hur mysigt å underbart de va att känna hans kärlek, värme, närhet, hans underbara kropp mot min å bara höra hans andetag samtidigt som man känner hans hjärtslag, som slår för mig <3 Han är verkligen världens finaste å den mest perfekta killen man kan hitta! Han har fått mig att lysa upp, känna kärlek igen! Han har hittat nyckeln till mitt hjärta å hoppas med hela mitt hjärta att han behåller å bevarar den så som han gör nu<3 Älskar honom mer än någonting annat å det är obeskrivligt mycket<3 Micke, you´re the one for me, NOW and FOREVER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0