PÅSKLOOOOOOV!!!!

Micke hade gjort klart maten när jag kom hem från kliniken igår- snäll som han e :) blev att vi kolla Sverige-Slovakien matchen (fotboll) en stund liggandes i soffan innan vi kröp ner i sängen. Han somnade som vanligt inom 5min med ryggen mot mig, men vakna upp 30min senare å vände sig mot mig för att få/ge mig en puss- så söt :) han somnade sedan om igen men på rygg så jag la mig mot hans bröst, å då tog han min hand :') mysigt♥
Idag va man väldigt seg när alarnet ringde kl.6. Måste ha somnat om för jag röck till å såg att klockan va 6.18. Fick skynda med att fixa mig osv å ta mig till bussen som gick 6.44. De e tur att de max e 50m till bussen hemifrån. Åkte till skolan för att ha en lektion- Ledbehandling. Läraren skulle endast gå igenom 4st olika greppp så vi sluta tidigare. Så nu kan man säga att jag gått på PÅSKLOV, eller ah påskledigt, vi har ju knga lov !!!!!! :D så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0