riktigt grymt ben- & magpass på gymmet

I morse fick Micke springa till bussen, för att han va rätt trött när alarmen ringde men oxå för att bussen va 3min för tidig- snäll chafför som stannade :) Jag somnade om som vanligt å gick upp vid 8.35 då jag skulle ta 54 bussen till stan å gymma med mamma innan hon börja kl.12. Det gick väldigt bra. Blev ett hårt ben å magpass så hoppas att jag får känna träningsvärk! :p tog bussen hem igen å tog bilnycklarna för att åka å handla tills onsdag då Ulrik kommer (min blivande svärfar som våra föräldrar säger) på middag :) ska bli riktigt trevligt! Nu sitter man på tåget till Stockholm för att endast ha klinik (16-19). Känns väldigt onödigt å surt att pka upp för endast de men tyvärr e de ett måste så jag har inget val helt enkelt. Min älskade babe har lovat att ha maten klar tills jag kmr hem, eller rättare sagt han lovar att spara lite mat tills jag kmr hem för han lär ha ätit innan dess ;) så söt han e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0