söt sovande pojkvän!

I tisdags hände de egentligen inte mycket alls. Åkte till skolan som vanligt, drog å gymmade en stund innan jag tog samma buss som Micke hem. Började med maten medan älsklingen målade taket i köket (de som hade försvunnit). Myste lite i soffan innan de va dags för mig att åka på fotbollsträning (19.30-21.30).Va så himla otaggad men de flöt på bra när man väl hade kommit igång. När man kom hem vid 22 tiden å gick in i sovrummet möttes man av en söt sovande pojkvän ! Älskar å se honom sova :') Jag hade egentligen behövt ligga i hans varma famn tanke på att jag frös som bara den, men vågade/ville inte väcka honom så fick krypa ner bredvid honom utan att väcka honom! Somnade inom 30min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0