"tack för en riktigt trevlig kväll med grym mat & sällskap, hos sonens svärfötäldrar"

Igår va de en riktigt grym fredag (bortsätt från att man hade tenta skrivning....). Efter tentaskrivningen blev de att man åkte hem, tvättade. Hann även hoppa in i duschen å tvätta håret innan Micke kom hem. Då blev de att vi pratade lite om hur våran dag varit å så började jag lite med lunchen (falukorv å makaroner) medan Micke pratade med Martin via skype å gibbade. När klockan närmade sig 17.15 drog vi å tvättade bilen innan vi fortsatte hem till Järna för att käka middag med mina å Mickes föräldrar. Trevligt med en liten familjemiddag :) vi kom lite sent pga att vi tvätta bilen, men va säger man "fint folk kommer sent" ;) fick ett väldigt fint välkomnande av bådas föräldrar å blir så himla glad varje gång Malin å Ulrik säger "hej vännen! Hur e de?" Å ger mig världens leende å kramar :) Det blev att vi satte oss ner vid vardagsrummet å pratade, skrattade å skämtade om allt möjligt medan vi käkade. Känns otroligt bra å underbart att våra föräldrar är väldigt lika å att de kom så himla bra överens direkt. Kan inte bli bättre!!!!!! :D Hela kvällen satt vi å pratade, skrattade å skämtade, ju längre kvällen löd desto bättre blev de. När klockan närmade sig 22.30 tackade vi å Mickes föräldrar för oss å åkte hem. Blev att vi blev tvungen att skriva i gästboken innan. Malin skrev "tack för en riktigt trevlig kväll med grym mat & sällskap, hos sonens svärföräldrar :) kramar Malin, Ulrik, Micke & Zandra" :D Åkte hem å la oss i sängen nästan direkt. Låg å myste lite framför tv i sovrummet innan vi båda somnade♥
Känns riktigt bra å underbart att bådas föräldrar hoppas på vårat förhållande och ser en framtid för oss framför sig♥ känslan är obeskrivlig♥ jag hoppas å vill verkligen att de ska förbli vi två♥ guuuuud va jag älskar dig Micke Broquist♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0