Bästa pojkvännen ever<3

Idag blev de att man väckte Micke (istället för tvärtom) vid 11 tiden. Åt frukost och begav oss sedan ut på sjön med deras båt. Älsklingen och Ulrik skulle ut å fiska igen (fick ingen igår när de va ute, utan endast fång i nät som de hade lagt ut över natten), och jag hängde med för att ligga och sola medan de fiskade. Riktigt sköööööönt! De va vindstilla och nästan klarblå himmel hela tiden när vi va ute. Fy fan va underbart de va. Låg endast i underkläder (hade inte med mig bikini till landet) å stekte - love it !!! När klockan närmade sig 15 tiden begav vi oss tillbaka för att käka lunch å sedan packa ihop våra grejer för att åka hem. Micke skulle nämligen till Gnesta för att fira en polare som fyllt år å jag ska jobba på lördag så vi blev mer eller tvungna att dra oss hemåt. Blev att vi snabbt lämnade brorsan (som vi hade haft med oss till landet), duschade å fixade i ordning oss innan vi begav oss till Gnesta. Svängde även förbi mina päron för att säga hej, innan vi fortsatte. Åkte hem till Hampus en kortis. Drog vidare till Alex där vi även träffa ett par andra polare till Micke å Hampus. Eftersom jag körde så vart de inge drickande för mig även denna gång, men hade grymt kul ändå. Riktigt trevligt att träffa dem alla! Hoppas på fler såna tillfällen!!!!! Satt å höll Micke i handen hela vägen hem, pratade om allt möjligt - mysigt! :) Älsklingen lär sitta å gibba hela natten å jag lär nog gå å lägga mig alldeles strax pga. jobb. Haft en mycket trevlig och underhållande kväll :) Blir mer mys imorgon med älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0