finbesök av kändis på kliniken

I natt sov man som sagt intr mycket... vakna av Mickes alarm max 1.5im efter att man hade somnat. Han reagerade som sagt inte över huvudtaget, tanke på att han annars inte gör de när han e nykter. Fick tillslut liv i honom men då va klockan 04.42 så han hade missat bussen. Han va hur irriterad som helst oavsett va man sa... när han skulle klä på sig så satte han först på sig tjocktröjan som byxor. Han vart skit irriterad när jag sa att han måste klä av sig igen pga att de inte va byxorna. Han fick tag på jeansen men han klädde på sig dom bak å fram. Blev ännu mer irriterad när jag sa att han blev tvungen att klä av sig igen... Då gav han upp å tog fram jogging byxorna ur lådan å i stort sätt gick. Han verka inte tänka på att han skulle ha matlåda med sig, utan precis när han öppna dörren (utan att säga hejdå) så kom jag springande med påsen. Han tog den, gav mig en puss å vinglade till bussen.... suck... värre än värst denna gång... Egentligen borde jag inte tycka synd om honom eftersom han har sig själv att skylla men ni som känner mig så kan jag inte låta bli att göra de... skicka sms att han skulla höra av sig när han satt på tåget. Jag vaknade av att han smsade vid halv 7 där de stog "älskar dig <3". Då har man en till anledning till att inte kunna vara sur på honom. Vi smsade lite till å från innan jag blev tvungen att gå upp. Det visades att han kom 30min försent till jobbet- inte bra älskling!!! Drog till skolan för att möta upp min biomekaniksgrupp innan de va dags för dubbel klinikpass för mig (12.45-19). Va väldigt lugnt de 3 första timmarna, eller ah de va lugnt hela tiden med trevliga patienter. Blev lite förvånad när Magnus Karlsson (artisten) klev in på kliniken. Hur ofta får man finbesök av en kändis lixom!!! :o Visades att han va väldigt trevlig när man pratade med ettan som fick behandla honom :) Nu är man på väg hem till (troligtvis) en sovande pojkvän liggandes i soffan. Hatar att väcka honom men han skickade sms när han va på g hem där han skrev "om jag ligger å sover i soffan när du kommer hem, vill jag att du väcker mig när du ska sova :) vill somna med dig liggandes på mitt bröst älskling <3"!!!!! ♥ sååå himla söööööt!!!!! LOOOOOVE HIM!!!!!!!♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0