Ivan Turina´s hyllning i kvällens match<3

Idag har man inte gjort så värst mycket: Sa hejdå till älsklingen precis som vanligt vid 4.34 tiden. Gick upp kl.5.50 å fixade i ordning mig. Tog 6.30 bussen till tåget. Kom till skolan kl. 7.50 (började kl.8). Satt och lyssnade på 4:ornas examens arbete fram till kl.12.15 så vi fick 45min lunch innan vi fortsatte lyssna på arbetena. Åkte hem och la mig på gräsmattan och solade en stund. Myste med brorsan ett tag. Pluggade lite . Suttit här vid datan och kollat på tv (kollar på Sverige-Vitryssland matchen) sen kl.18 tiden. Väntar på att älsklingen ska höra av sig att jag ska hämta honom å Mika i Östertälje då de kommer hem från AIK-Göteborg matchen (vinst med 3-1). Även om jag inte är AIK´are så förstår varför Micke älskar stämningen på dessa matcher - går inte att sätta sig in i stämningen och vilket tryck det är på arenan (sätt på youtube) & riktigt mäktigt va de att se hyllningen till Ivan Turina bortgång i torsdags<3 Ser fram emot att hänga med honom å Mika på derbyt den 22/5!!! AIK - IFK Göteborg Tribute to Ivan Turina, TIFO + Moment of Silence, 6/5 - 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0