Love the feeling!

Gårdagen va rätt lugn- åkte till skolan för att träffa min biomekaniksgrupp kl.9, men de vart inget av det pga att vi bara va 3pers å ingen av oss hade materialet. Övade lite med Kajsa inför tentan imorgon (ons) innan de va dags för mig att dra till kliniken. Det gick väldigt bra- positiva patienter! :) Hann med 16.10 tåget men va ändå hemma endast 10min innan älsklingen... satte på tvätten å inväntade på att min farbror skulle komma på besök å få massage. Efteråt blev de att jag tog hand om tvätten medan Micke kolla klart på filmen å fixade pastan till maten (grytan gjorde jag kvällen innan). Satt å myste i soffan innan vi la oss i sängen. Låg å prata om allt möjligt! De va väldigt mysigt- love the feeling♥ Somnade som vanligt i älsklingens underbara famn♥ Love you honey more than ever!!!!♥
Idag vakna man av Mickes beröring på min arm. Så himla söt! Sa hejdå precis som vanligt innan jag la mig i sängen igen. Drog sedan till gymmet vid 7 för att köra med mamma 1tim. Va väldigt segt men inte så konstigt när man inte har tränat på över 1mån.... måste komma igång igen!!!!!!!!!! Sitter nu på tåget till kliniken för att möta upp Kajsa innan passen, för att öva lite. Känns väl sådär egentligen men de e bara å göra sitt bästa. Därefter blir de å ta sällskap med älsklingen hem å invänta att "svärfar" kommer på besök för att få massage :) mycket trevligt★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0