Miss you more than you know.... <3

Igår tillbringade man hela förmiddagen (9.15-12) på gymmet. Blev både konditions träning, ben - & rumppass och mage. Snacka om att träningsvärken kom direkt... haha. Åkte hem till lägenheten och slängde i mig lite lunch innan de va dags att hoppa in i duschen. Vart lite stressigare än jag hade räknat med tanke på att Emil kom tidigare än han sagt å Alexandra smsade å sa att hon kom tidigare. Skulle nämligen massera dem båda, som jag har lovat ett antal månader nu, haha. Bättre sent än aldrig, eller hur brukar man säga ;) Blev att vi först satt å snacka i 30 min innan jag satte igång med massagen. Micke drog tidigare från jobbet, så han va hemma vid 16 tiden istället för 18. Fick sedan besök av farmor som skulle hämta Emil. Jag å älsklingen tog de lugnt i soffan, kolla serier innan vi gjorde i ordning oss för att bege oss till Heron City för att kolla på Fast and Furious 6 - grymt taggade! Bjöd älsklingen på både bion och maten, kände att de va min tur :) Blev att vi höll varann i handen hela filmen - sjukt mysigt! <3 Kan säga att NI MÅSTE SE FILMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så himla bra! Blev att vi kom hem vid 23 tiden, gjorde i ordning oss för sängen å låg bara å myste i varandras famn. Kommer sakna hans närhet, värme, kramar, kyssar, hans blickar, hans leende å allt annat med honom. Kommer sakna hela älsklingen helt enkelt, nu när han ska till Umeå :( Trots att de bara e tills på söndag kväll så kommer de kännas som en evighet... De har nog med att vi inte har varit ifrån varann en enda dag sen vi blev tsm... Kanske e bra men ändå ensamt :( Tur att Madde kommer komma till mig fre-sön å hålla mig sällskap :) Ska bli grymt kul! Miss my sister <3 Somnade som sagt i älsklingen helt underbara famn till orden "Älskar dig mer än allt hjärtat!" och en puss på pannan :'))) <3
Idag blev de att man åkte upp med älsklingen, för att säga hejdå till honom på T- centralen. Blev även att jag hann träffa hans kusin Wille som skulle med till Umeå (som vi även ska på stdent hos nästa vecka). Trevlig liten grabb, hehe :) Sjukt jobbigt å säga hejdå till älsklingen dock :( ville inte släppa taget om honom :'( Han verkade känna samma sak, men sa att jag skulle vara med honom hela resan ändå <3 Han vet verkligen vad han ska säga för att jag ska må bättre - LOVE HIM MORE THAN EVER!!!!!! :* <3 Sitter nu i skolan och ska träffa biomekanikgruppen för att gå igenom det sista inför imorgon då vi har redovisning. Sen blir de å träffa klassen å grilla lite, lite mer som en sista grej innan avslutningen imorgon :) Sen hem, träna å umgås med brorsan innan de e dags att krypa till kojs i sin ensamhet... SHIIIIIT VA JAG SAKNAR MICKE!!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0