Mysiga dagar på landet med underbara personer <3

Onsdag: Hade omtenta på morgonen - kändes helt okej men precis som vanligt så har man ingen aning om hur resultaten blir när de väl är rättade... Hoppas på det bästa! Därefter blev de att man åkte hem direkt, fixade i ordning lite hemma innan Micke kom hem från jobbet. Vi tog det lugnt och packade det sista innan vi satte oss i bilen och begav oss till hans sommarstuga utanför Söderköping. Riktigt mysigt! Dock tog resan över 3tim pga köer (tar egentligen 2tim). Blev välkomna av hans föräldrar å mormor och Hasse (mormors "nya"). Tog det lugnt tillsammans, käkade middag och kollade på Sverige- Norge matchen. Hade det allmänt trevligt/mysigt hela kvällen, och som vanligt är det bästa att krypa ner i sängen bredvid älsklingen och känna hans närhet och kärlek <3
Torsdag: Väcktes av att älsklingen berörde min kind lite lätt å gav mig en puss på pannan - så mysigt!! Klädde på oss lite snabbt å begav oss till Malin & Ulriks stuga där vi käkade frukost tsm och hade de allmänt trevligt. Micke å Ulrik åkte därefter ut å fiskade i stort sätt hela dagen (11.30-16) i det fina vädret. Själv tillbringade man sin dag tillsammans med Malin/"svärmor". Vi drog ut å sprang (eller ah jag stod å peppade henne tanke på att jag inte hade träningskläder med mig), satt i solen och solade hela dagen, gjorde i ordning en liten rabatt på framsidan, käkade lunch, pratade med Lena (mormor) och Hasse å lite smått å gott :) Riktigt trevligt!!!!! När grabbarna kom hem tog vi det lugnt, kollade på tv (hade börjat regna och åska lite), duschade, började med maten och satt mest & snackade i soffan. Käkade middag ihop med Lena och Hasse inne hos dom, kollade därefter Sverige-Kanada matchen. Blev en hel del skratt och skojigheter under matchen trots att Sverige förlorade. Malin, Ulrik, Micke och jag stack sedan in till oss å satt och pratade om allt. Jag låg i älsklingens knä hela kvällen, pratade om våran framtid å våra planer (vilka planer/förhoppningar Malin å Ulrik har för oss - bara positiva som gjorde oss överlyckliga!!!!!!). Vi pratade verkligen om ALLT!!!!! Kändes så himla underbart å prata om de vi gjorde, å att man fick en bekräftelse att allting bara skulle bli positivt oavsett vad sakerna gällde. Helt underbart <3 När klockan närmade sig 1-1.30 gick jag å Micke in till oss å kröp ner i sängen. Blev att vi låg å pratade lite om de vi hade pratat om tidigare å alla dessa ord värmde mer än något för oss båda, att få höra från sina föräldrar/svärföräldrars planer/förhoppningar om våran framtid å att de bara ser en låååååång å underbar framtid för oss två känns hela underbart! Tänk att jag ÄNTLIGEN har hittat rätt i livet, å framför allt hittat killen i mitt liv <3 Är så himla förälskad! Älskar dig Micke mer än någonting annat i världen <3 You and me forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0