Rock farfar levererade♥

Vet inte vart man ska börja! Min lördag va hur grym som hest!! Började med att familjen hämtade mig å Micke, åkte upp till Stockholm, parkerade vid Djurgården, gick hand å hand med älsklingen till restaurangen- Godthem- suuuuper gott!!! Satt å hade de väldigt trevligt, mkt skratt å skoj hela middagen. Gick hand i hand till Cirkus Victoria där vi skulle på Jerry Williams konsert skulle gå. Stod utanför i 40min innan vi giick in å satte oss på våra platser- rad 18 i mitten- riktigt bra platser. Kl.19.30-21.05 höll första delen på, mycket musik å sång men även skojigheter från Jerka å 3 tjejer. Riktigt bra show!! Satt bara å njöt hela tiden, bra musik, höll älsklingen i handen hela tiden å bara stortrivdes!!!! I pausen tog vi lite å dricka innan vi satte oss igen. Som innan tpg Micke min hand å höll den hårt å nära sin kropp- så himla lycklig♥ Tänk att Rock- farfar är 72 år å rör/beter sig som en 40-åring.Så himla cool gubbe!!! Har egentligen aldrig lyssnat på hans musik men borde nog börja göra de för han e grym!!! Så himla skön i språket oxå!!! När han sjöng en av sina lugna låtar, å ett ♥:a kom upp i bakgrunden, höll Micke min hand ännu närmare sin kropp å kysste mig :') så himla söööööt!♥ Hela kvällen va helt magisk♥ Man såg att Jerka bara stod å njöt hela kvällen vid sidan av när han inte stod i centrum, helt fantastiskt!!!! Rekommenderar att man går å ser Rock Farfar innan han lägger av, tanke på att de e hans sista turné!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0