VM GULD 2013!!!!!!!!♥

Lör 18/5: vaknade av alarmet halv 9. Gick upp å gjorde i ordning mig. Blev att man fick väcka Micke som sov så sött kl.9. De va nämligen så att han egentligen skulle hämta Mika halv 10, men fick bli lite senare tanke på att vi skulle bli tvungna att först åka till Järna för att hämta mamma å pappas bil + kärra, åka å hämta Mika å sedan hem igen för att grabbarna skulle bära ner soffan (som låg i bitar haha), åka å slänga den på tippen å sedan åka upp till Mio i kungens kurva för att hämta den nya soffan. Under tiden de gjorde allt de där, städade jag hela lägenheten (dammsög, skura alla golven, bädda, fixa bådas kläder som låg huller om buller i sovrummet, torkade av alla skåp/speglar osv). Hjälpte dem sedan att fixa ihop soffan när de kom hem igen. De åkte å slängde allt skräp å Micke skjutsade hem Mika. När han kom hem blev de att han hoppa in i duschen nästan direkt (å jag invigde soffan) innan vi skulle vidare till Mariefred på 1-års kalas hos hans polares barn. Men innan de va vi tvungna att åka till Järna igen för att byta bil å tanka. Kom till Mariefred vid 14 tiden. Fikade lite å kolla Sverige-Finland matchen (första perioden) innan vi åkte vidare till Mikas brorsa i Södertälje där vi skulle kolla klart på matchen. Kom dit, satte oss i soffan, drack lite (Micke körde), såg när Sverige tog sig till final. Blev att de bjöd på lite vin oxå. De slog ju till direkt på mig (2 öl å 3glas vin) :o Vinglade därifrån vid halv 9 kanske. Åkte förbi en pizzeria för att käka (jag hade inte käkat på hela dagen i stort sätt vilket bidrog till min fylla...). Jag fick dock bara i mig 1/4 dels pizza (max!!!!) pga att jag mådde som jag gjorde... Mika stack hem å Micke stannade självklart kvar. Tror att vi satt kvar i över 1 tim innan han blev irriterad å fick hjälpa mig därifrån... när vi kom hem lämnade han mig i stort sätt i hallen för han tyckte att jag kunde klara mig själv.. han satte sig i soffan å kolla eurovision medan jag satt i badrummet å mådde skit.... blev att jag däckade direkt i sängen... Märkte knappt att Micke kom in vid 2 tiden.. de första å nästan enda han sa "hur mår du min lilla fylle kärring?". Somnade till att han sa att han älska mig när jag bad om förlåtelse för kvällen♥
Igår: tog det lugnt i soffan hela dagen framför tv'n. Blev sedan hämtade av mina päron- åkte till Skogås för att fira pappas kusiners mamma som fyllde år. Tog det lugnt där, grilla lite innan vi åkte hem igen för att hinna se VM finalen. La oss i soffan bland våra zebra filtar å myste. Såg när Sverige krossa Schweiz med 5-1!!!!! Såååå jävla braaaaaaa !!!!!!!!! Somnade därefter i älsklingens famn när vi la oss i sängen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0