"you are with me wherever I go"

Som jag hade anat- älsklingen låg så sött i soffan, nerkrypen i våra mjuka filtar med Simpsson på tv. Jag pussade honom hej på pannan precis som jag lovar innan jag passade på å käka lite innan jag satte mig bredvid honom en stund innan jag pussade honom å frågade om vi skulle krypa ner i sängen istället. Han va verkligen som en liten zombie när han gick till badrummet. De tog inte mer än en godnatt puss innan han somnade i sängen. Så himla söt ♥ Jag somnade strax därpå (kl.hann inte ens bli 21). Riktigt skönt♥
Imorse va älsklingen lika mycket zombie som igår kväll. Han lufsade upp å gjorde sig i ordning innan vi sa hejdå. Kröp ner i sängen igen å somnade om direkt. Gick upp å tvätta håret vid 6.20 å sitter nu på tåget helt slut. Dom där få timmarna i onsdags natt kommer verkligen sitta i... skönt att man slutar 11.45 idag, dock lär jag få stanna kvar i skolan för att göra klart biomekaniken med gruppen- rätt slappt ändå. Sen blir de att massera Alexandra, mkn faster Gunilla å därefter Mange :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0