I´ll always by your side <3

Resten av veckan har det inte hänt någonting om jag ska vara ärlig. Pluggat lite och bara tagit det lugnt. Tränade för första gången sen september månad å det gick ju lite som de gick haha ^^
I torsdags gick jag även in i v. 27. På bilden (eller överlag) så ser man inte en så jätte stor ökning från förra veckan. Skönt att det inte växer lika mycket varje vecka men samtidigt så vill man ju att den gör det för det är underbart att se både för mig å Micke :) Han kände även om lillen sparkar när vi skulle sova - mysigt <3
Igår (fre) direkt efter skolan åkte jag å älsklingen till Gnesta för att fira hans syrra Carro som fyllde 24 år. Det va mycket trevligt. Suverän mat/efterrätt och väldigt trevligt sällskap med mycket prat och skratt. Tillbringade kvällen där (kl.18-00.15) innan vi tydligen skulle vidare till Hampus en stund. Även där blev det en hel del skratt och tokigheter. Kom tillslut hem vid 3 tiden och då va det direkt att hoppa till kojs. Underbart att få krypa ner bredvid min älskades sida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0