V.29 (28+0) :*

Jag går även in i v.29 idag :) Helt underbart!!!! Denna vecka har det iaf hänt lite med magen & man ser att lillen har vuxit till sig lite grann från förra veckan. Även om man inte tänker på det själv när man går hemma så ser man förändringen varje torsdag då jag tar en ny bild. Micke säger även han att det inte är något han tänker på eftersom han ser mig varje dag, utan att det blir annorlunda när jag skickar honom torsdags bilden då han ser på svart och vitt att magen har vuxit, även om det har varit olika mycket för varje vecka :) Vad kan jag säga mer än att jag älskar mina favorit killar mer än någonting i världen!!!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Frida B

Kan du inte berätta lite om barnet och vad ni tänker kring allt?
Vilka namn funderar ni på?
Gudföräldrar?
Ska ni flytta/bo kvar?
Har ni mycket att förbereda?
Hur kommer ni göra med mamma/pappa ledighet?
Hur reagerade era föräldrar- var ni nervösa? Hur reagerade kompisar och omgivningen?
Känner du dig för ung?
Hur känner du för att föda vaginalt?

Svar: Har skrivit lite om sånt i tidigare inlägg men kan skriva ner lite sånt i nästa inlägg :)
Zandra Kjelledal

2013-11-28 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0