Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge...

Nu blir de en hel del sammanfattning igen sen sist, å jag ber om ursäkt för de! Kan börja med att berätta att den 23 sep blev vi sambon på riktigt, eller ah alla papper och sånt va redan ändrat men värden i lägenheten hade äntligen fixat namnen på dörren. Underbart haha! Den 24 sep va vi hos barnmorskan för en åter koll efter ultraljudet, där vi gick igenom lite om vad de hade sagt under ultraljudet och lite prat inför förlossnings förberedelse kursen som kommer vara i slutet av okt. Vi fick även lyssna på bebisens hjärta för första gången - helt magiskt att det faktiskt finns ett liv inuti min mage :D Det slog snabbt och helt normalt vilket va helt underbart! Bra start på den lediga dagen för min del, och en bra start på Mickes arbetsdag. Resten av dagen/kvällen blev de bara att ta de lugnt.
Den 26 sep va älsklingen självklart på derby match mellan DIF och AIK. Antog att de skulle bli sent, vilket de även blev. Han kom hem vinglande kl.2 på natten och försökte prata bort tiden, men det slutade med en diskussion och med tårar för min del (som sagt väldigt känslig nu under graviditeten och hormonerna spelar sitt eget lilla spel...). Som tur e har man världens bästa sambo, så han höll om mig tills vi båda somnade i varandras famn. Han vet alltid va han ska göra för att få mig att känna mig älskad <3
Micke hade sjukanmält sig från jobbet - inte bara för att han va trött å bakis utan för att han va sjuk på riktigt. Men klart att de såg helt fel ut att sjukanmäla sig efter en derby match som hans bas visste om xD Blev en lugn dag eftersom Micke mådde sådär å jag va ledig från skolan. På kvällen blev de att vi åkte hem till mina päron å käkade där, kollade på hockey (AIK) på tv´n och därefter idol. Blev att vi slaggade kvar och hade en väldigt lugn fredagskväll och lördag. Må säga att hela helgen va lugn. Rätt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0