"Grattis på den stora dagen älskling! Älskar dig!♥ pussar o kramar din Micke"

När jag kom hem från skolan satt älsklingen som vanligt vid datan. Han la i från sig allt när jag kom å höll om mig som aldrig förr å myste med våran lilla son som nu är närmare 25cm. Blev lite mys innan han kollade klart på de han höll på med förut å jag packade upp skolväskan. När jag slog mig ner i soffan gick Micke för att fixa det absolut sista med min present (slå in den ^^). Efter en kort stund kom han tillbaka med presenten å grattade mig återigen med en stor å varm kram/puss. Läste lappen där han hade skrivit "Grattis på den stora dagen älskling! Älskar dig! Pussar o kramar din Micke" innan jag öppnade paketet. Blev grymt glad å rörd över att min älskade pojkvän hade köpt mig en ny bärbar dator, precis som jag alltid har sagt (även han själv haha) :D :D han e verkligen världens bästa å underbaraste (!!!!!!!) även om jag ibland tkr att han inte ska lägga den kostnaden på mig♥ men är väldigt glad för den fina presenten!!!♥ Han hjälpte mig att installera den, å uppdatera allting innan vi både lekte lite med den för att lära oss det nya Windows programmet- mycket klurigare än de gamla men de har säkert sina fördelar oxå. Micke bad mig luta mig tillbaka i soffan å bara ta de lugnt medan han gjorde i ordning förrätten som va rostat bröd med skagenröra å lax, blev klart i lagom till att idol började. Blev sedan till varmrätt, kött, potatisgratäng & bea (+ sallad till mig). Grymt gott!!!!!!! Tusen tack för allt!!!!!! Ligger nu i soffan tillsammans med världens finaste å myser framför tv'n. Bästa platsen att befinna sig på♥ vill aldrig lämna hans underbara å trygga famn vad som än händer♥♥ älskar honom så himla mycket♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0