"Jag struntar i om något händer mig, men jag har aldrig varit så rädd att något ska hända tjejen jag älskar! Ingen kommer någonsin få skada dig eller våran älskade son! Älskar dig så otroligt mycket Zandra!!"

I fredags tillbringade man sin lediga dag i Järna hos mamma, eller ah det slutade med att jag endast va där i 2 tim innan vi börja bråka rejält å jag bara tog mina grejer och slängde igen ytterdörren. De typiska va att precis innan allt hände snackade jag med älsklingen å sa att allting va så himla bra å trevligt, men 10 min efter att vi hade lagt på så bröt allt ut och jag for hem med tårar rinnandes nerför kinderna och blev sittande i bilen gråtandes i säkert 20-30 min när jag väl kommit hem och parkerat bilen... Kände mig som en helt misslyckad dotter och framför allt att jag skulle bli en dålig mamma till våran älskade son... Även om jag vet att min älskade mamma bara vill mig väl så kändes det ändå lite som om att hon börjat tvivla på mg som en blivande mamma, även om hon inte menade de så utan bara att både jag å Micke måste börja tänka en gång extra innan vi gör saker och ting så att det inte drabbar vårat förhållande pga att vi inte väntade med att skaffa barn tills vi båda har fast inkomst osv...

Kände att den här fredagen inte hade börjat som jag velat och den skulle inte blir bättre heller eftersom jag skulle få sitta hemma i min ensamhet eftersom älsklingen inte skulle komma hem efter sin krogrunda med sina gamla arbetspolare från NCC, förrän efter 12 slaget någon gång å de brukar bli närmare 2 tiden tyvärr...
Hela kvällen satt jag hemma och inte gjorde ett dugg, eller om man räknar med att sitta å gråta för ingenting eller av varje sms man fick av älsklingen (vilket bara va positiva sms förresten som t.ex " Älskar dig hjärtat!<3", "jag kommer aldrig att lämna dig! du är mitt allt<3" och du och jag för alltid älskling<3") är någonting så ah då tar jag tillbaka att jag inte gjorde något denna fredag...
Önska bara att han va hemma mer än va han är nu, även om jag vill att han ska roa sig så länge han kan å allt de där, om ni förstår...
Jag behöver verkligen hans närhet, trygghet och framför allt kärlek mer än någonsin, och jag behöver verkligen veta/känna att jag inte är ensam, även om jag aldrig är det till 100% och vet att Micke är med mig dygnet runt. Bara känslan att få det bekräftat ibland betyder mer än allt å gör att lugnet kommer <3

Kollade på idol och gick i stort sätt å la mig i sängen direkt efter (HEJA KEVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Smsade en stund med Mickis å som vanligt fick hon mig på bättre tankar - älskar henne för den underbara tjej hon är<3
Somnade inte riktigt på en gång men lyckades tillslut. Vaknade kl.1 av att älsklingen ringde och lät väldigt orolig/rädd å bad mig låsa båda låsen på dörren direkt å att jag inte fick låsa upp det ena låset förrän han hörde av sig igen. Första tanken va "va fan är det som händer!?!?"så jag gjorde som jag blev tillsagd å kunde inte låta bli att bli rädd efter att ha hört tonen i Mickes röst...
Han ringde 40 min senare att han va på g hem, å att jag kunde låsa upp om 5 min så att han kom in.
Strax därefter kom han hem (någorlunda nykter för en gångs skull) å la sig i sängen å höll om mig som aldrig förr. Frågade vad som hade hänt å han berättade allt (inget jag egentlige behöver ta upp här). 20 min senare avslutade han, fortfarande med sina armar runt mig, med att säga "Jag struntar i om något händer mig, men jag har aldrig varit så rädd att något ska hända tjejen jag älskar! Ingen kommer någonsin få skada dig eller våran älskade son! Älskar dig så otroligt mycket Zandra!!"
Tårarna kom igen, å Micke höll om mig ännu mer å sa att jag inte behövde oroa mig. Han bevisade, precis som alltid, att han är världens bästa å finaste pojkvän, å att han är minst lika rädd att förlora mig som jag e att förlora honom!!!! Går verkligen inte att beskriva hur pass mycket jag älskar honom å hur mycket han betyder för mig!! <3 Jag har verkligen hittat killen i mitt liv och vem jag vill åldras med! <3
Med Mickes ord i tankarna somnade jag nästan direkt mot hans bröst medan han lätt berörde mig längs armen och ryggen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0