Lillkillen växer på i magen :)

Den 1 okt firade jag å älsklingen 8mån tillsammans! <3 Sen ordet fira kan man ta på olika sätt... I vårat fall blev de att jag låg inlindad i två filtar och frös med hög feber å Micke satt vid datan xD Måste även tillägga att gratta underbara Michaela och hennes tvillingsyrra Jessica på 21-års dagen! :D
2-3 okt låg jag hemma i sängen i hög feber och kallsvettades som aldrig förr... T.o.m så att Micke blev orolig att det skulle påverka våran lilla son... Blev att man somnade i soffan varje kväll och väcktes av älsklingen när han skulle slagga. På fredagen den 4 okt fick jag skjuts hem till mina päron av Micke, då han skulle vidare till Hampus å lana. Jag passade på att hänga med till min farmor å farfar för att fira farfar i efterskott + slagga hos mina päron istället för att åka hem på kvällen. Rätt mysigt, men ingenting slår Mickes närhet när man ska sova <3
På lördagen blev de att jag m. familjen åkte till Täljehallen för att kolla på Södertälje Kings premiär match hemma mot Sundsvall. Blev tillslut vinst till Kings. Vi åkte hem till päronen igen för att käka middag och fira deras 22- års bröllopsdag. Micke anlände från Gnesta till halv 7 då vi skulle käka. Blev att vi umgicks en stund efteråt eftersom det samtidigt va hockey (aik) på tv. Micke tackade sedan för sig å åkte tillbaka till Gnesta för att de skulle lana igen. Han passade på när vi ändå skulle åka från Gnesta till Söderköping med hans päron dagen efter. Blev att jag slaggade hos päronen igen.
På söndagen blev de som sagt att mamma skjutsade mig till Gnesta för att vi sedan skulle vidare till Söderköping, för att fira Mickes morbror som fyllde 40 år. Träffade även älsklingens moster som även hon är gravid, men 5 v före mig :) Kul att prata med någon i samma situation eller hur man nu ska säga haha. Blev att man åkte och hämtade Mickes data och små grejer som han hade haft hos Hampus när de lana innan vi åkte hem å slängde oss i soffan direkt. Dröjde inte länge förrän vi slängde oss i sängen. Blev lite mys innan vi båda somnade <3
Hade klinik på mån morgon, och därefter va de bara å åka hem för att dra på läkarbesök. Allting såg bra ut så de va bara att åka hem igen å vänta på att älsklingen skulle komma hem. En lugn måndag helt enkelt. På tisdagen hade man endast klinik kl.16.15 vilket ledde till att man gick upp vid halv 1 ^^ Väcktes dock flera gånger av att världens finaste katt kröp upp å la sig över hela bröstet och magen - mysigt! Allting gick bra på kliniken och man kom hem till mat på bordet - tack världens bästa sambo! En lugn tisdags kväll framför tv´n <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0