Två soft dagar!

Gårdagen och idag har det inte hänt speciellt mycket. Har varit ledig från skolan båda dagarna och sovit till kl. 12.15 båda dagarna. Riktigt skönt men man har gått å varit seg resten av timmarna.
Igår gjorde jag (och Micke sen när han kom hem) bokstavligt ingenting. Käkade och tog det lugnt precis som vanligt. Kollade på Tonårsbossen och därefter Nya ensam mamma söker, innan det va dags för 112 Aina. Därefter vart det sängen<3

Idag har man iaf hunnit tvättat och städat lite + pluggat = lite mer än va man gjorde igår. Dock har man ändå varit väldigt seg tanke på att man sov så pass länge som man gjorde, men alltid lika skönt ;) Fick även sällskap av brorsan från halv 8 tills jag gick upp. Han låg lite varstans- på min mage, över bröstet, längs min sida, nere vid fötterna och på min sida i sängen (jag flyttar jämt över på Mickes sida när han har åkt hehe). Alltid lika mysigt å höra hans spinnande :)
Nu sitter älsklingen vid datan och snackar med Hampus samtidigt som de gibbar lite. För min del blir det snart att börja med middagen för Lillen kräver mat!
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig tisdag så hörs vi.
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0