<3

Sen i måndags har de inte hänt så jätte mycket, utan de har varit väldigt lugnt! Micke har mått jätte dåligt men envis som han är så SKA han till jobbet ändå, hur död han än ser ut å vara... I vissa fall är de inte så jätte bra å vara så himla envis... Igår när han kom hem från jobbet hann vi i stort sätt bara säga hej å käka innan vi bäddade ner oss i soffan å han somnade i mitt knä. Klockan hade inte ens blivit halv 8... Märktes långa vägar att han inte mådde så bra... Han ryckte till vid halv 9 då han gick på toa å kröp ner i sängen. Efter idol kröp jag ner bredvid honom å han va glödhet å kallsvettades :( stackare <3 för mig däremot så tog de ett bra tag innan jag somnade å när jag väl gjorde de så sov jag väldigt oroligt å vaknade upp flera gånger under natten,,,
Fredag: v.19 (18+1)! Enligt barnmorskan så ligger våran älskade son väldigt långt in i magen vilket är orsaken till att det inte syns så jättemycket, som de hade gjort om moderkakan legat längre fram. Men vi är överlyckliga ändå eftersom han mår hur bra som helst å de e huvudsaken :D Trots att han ligger så långt in så börjar jag få en mage, undra hur stor den hade varit om han hade legat längre fram :D De e helt underbart å se hur magen förändras, de enda som saknas nu är att få känna bebisens rörelser :D läääntar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0