only one week left!!!! ::D

Som sagt kom jag hem till en sovande sambo igår kväll. Slängde i mig en toast innan jag kröp ner bredvid världens finaste kille!♥ I morse va de meningen att jag skulle träna med mamma, men ingen av oss orkade riktigt upp pga olika anledningar. Så de va bara å somna om å väcktes av alarmet 9.45- riktigt skönt :) blir träning imorgon å ons istället! Begav mig till skolan för dermatologi (= hudsjukdomar på svenska haha) föreläsning. Nu sitter jag på skolans klinik å inväntar min enda patient för kvällen. Skönt att inte ha så jätte mycket å göra men samtidigt går tiden så himla långsamt + att man vill hjälpa patienter med deras problem hur trött man själv än är... hoppas på fler patienter nästa klinikpass!!!! Om ni läsare inte har något för er så är det bara å ta en tripp upp till Stockholm- odenplan för att besöka våran fina klinik för endast 200kr, på observatorie gatan (naprapathögskolans klinik) :D Hoppas att tiden rinner iväg så att man hinner med senast 19.40 tåget hem för att mysa med älsklingen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0