snigel timmar...

Igår efter jobbet blev de en rutt till Edesta där jag skulle hämta min sambo å Bonnie som hade varit på fest hos Richard. Blev att man hängde där i ca 1tim innan vi åkte hem. Skjutsade hem Bonnie å hade en sovande pojkvän till sällskap på vägen hem. Blev att man myste lite lätt med brorsan innan vi kröp ner till kojs å somnade i stort sätt direkt i varandras famn♥ Underbar avslutning på denna lördagskväll trots 11tim arbete!
Idag va man betydligt tröttare även om man vakna innan alarmet. Hade sovit väldigt oroligt hela natten av någon anledning... hoppas på bättre sömn nu i natt så man orkar att sitta på föreläsning hela nästa vecka + att man slutar kl 19 imorgon i skolan... Sa lite snabbt hejdå till Micke som fortfarande sov å begav sig till jobbet. De första 5 timmarna gick väldigt snabbt men resten har gått i snigelfart.. å de e ytterligare 2tim kvar innan jag får åka hem till världens finaste kille å krypa ner i sängen med honom! Låt dessa timmar gå fort för jag vill HEEEEEEEEMMM!!!!!!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0