Fullspäckade dagar, och prioritering Theo!

Tjenixen!
Måste säga att det är sjukt att jag inte har tappat några läsare de senaste 3v då det inte har kommit upp ett enda blogginlägg... Ber om ursäkt för det, men som ni säkert kan förstå så händer det lite annat om dagarna nu för tiden och man prioriterar inte bloggen i första hand. Tack för att ni är så tåliga när det gäller allting! =)

Sen sist så har dagarna sätt lite annorlunda ut, eller rättare sagt jag har fått dagarna att gå genom att ha fullt upp i stort sätt varje dag av olika skäl, vilket har varit grymt skönt.
Det har bl.a. blivit fler träningspass både med och utan mamma, träffat och käkat middag med bästa brudarna - Malin, Emma, Emma, Edith, Sara, Madde och Madde (ÄNTLIGEN så kunde alla träffas!!!!!).
Det har även blivit att man har träffat Mickis, Evelina och Milliam vissa dagar och käkat lunch och gått promenader, samt varit på babysång vissa mornar. Där har jag lärt känna 2 andra mammor - Natalie och Hanni (bortsett från Evelina) och deras små killar Charlie och Malte som är i nästan samma ålder som Theo.
Det har varit riktigt trevligt att få kontakten med fler mammor, trots att det skiljer 8-10 år mellan oss, vilket det verkligen inte känns som =)

Hela familjen har även firat påsk på Espö tillsammans med Mickes föräldrar, mormor och Hasse. Mycket trevligt och skönt att komma från lägenheten ett tag och njuta av vår värmen i 4 dagar.
Jag och älsklingen fick även en natt för oss själva - första på 2 mån. Riktigt skönt att få sova (för mig, älsklingen känner ingen skillnad nu som innan Theo kom) en hel natt utan att vakna, även om det oftast bara e några sekunder, och behöva ge Theo mat. Han fick sova hos farmor och farfar istället. Va riktigt mysigt och jag å Micke behövde verkligen denna natten för oss själva, eftersom det inte händer så jätte ofta då vår älskade son prioriteras först<3

I måndags åkte vi hem från Espö, och passade på å käka middag hos min farmor å farfar på vägen hem, tillsammans med mina föräldrar och kusiner. Mycket trevligt! Vart en tidig och lugn kväll hemma därefter!

I tisdags va jag å Theo på babysång på morgonen och därefter träffade vi min mormor å morfar en stund på eftermiddagen. Hann även med att tvätta och städa lite innan Micke kom hem från jobbet. Jag å Theo åkte sedan iväg på sista semifinals matchen mellan Södertälje Kings å Uppsala. Riktig rysar match, som till slut vanns av våra kungar!

Igår (tors) träffade jag Sara på stan och käkade lunch ihop, innan vi begav oss hemåt. Jag gav henne massage, med en del uppehåll pga att min älskade son ville ha uppmärksamhet av olika anledningar- hungrig, varm, trött, närhet å allt möjligt. Mycket trevlig fm/em/kväll :)
Avslutade torsdagen med att gå på första finalmatchen mellan Södertälje Kings och Norrköping Dolphines. Även denna match vart en rysare, och vanns av våra kungar i slutsekunderna. 1-0 i matcher, bäst av 7!!!!
Vart att man åkte hem å tog det lugnt med älsklingen innan vi kröp till kojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0